Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απ το σκοτάδι γεννιέται το φως...

Γράφει η Γεωργία Κατσιώρα

Απ το σκοτάδι γεννιέται το φως... Εμφάνιση μπλε-λάμψη-σε-ένα-σκοτά-ι-12599336.jpg
Εκείνη η στιγμή... 
είναι κομβικη για τον καθένα μας!! 
Η εσωτερική λάμψη,.. ανακουφίζει... το φως της ελπίδας! 
Όταν γύρω σου όλα είναι ψεύτικα,.. 
Απόμακρα.., νεκρά πολλές φορές! 
Σαν τους ζωγράφους, 
Στο μαύρο,..βάζουν πάντα... 
Μια δόση πινελιάς!! 
Σαν τους ερωτευμένους που κοιτούν, με πάθος... 
Το φως των αστεριών!! 

Σαν τους ξεχασμένους.. 
Που τους θυμήθηκαν... 
Και είδε φως η ζωή τους!! 
Σε αυτή την μάταιη ζωή... 
Ευτυχώς υπάρχει το φως της ψυχής μας... 
Σ αυτήν την μάταιη ζωή!! 
Απλά η μορφή μας.. 
Είναι το ικανό μέσο.. 
Για να μεταδίδει..
το φως της ψυχής μας!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

θέλω Να Νιώσεις Τη Μαγεία Απ Το Κορμί Μου.

Γλυκά μου μάτια,αμυγδαλωτά
Που με θωρούν με λάγνο βλέμμα
Κρυμμένα πίσω από σκιές του παρελθόντος με προσωπείο Στραμμένο σε λάθος ανθρώπους και ματωμένα Όνειρα που έχτισαν ουλές αντί για κάστρα σε βάθος χρόνου.  Κι όταν με κοίταξες κατάματα,μ αυτό σου το βλέμμα. Ένιωσα βάρκα που κατρακύλησε σε καταρράχτες συναισθημάτων.
Απ την ορμή ,ανατρίχιασα παντού γιατί..
Είσαι γεμάτη πάθος στην ποίηση.
Και με μια φλόγα από θάρρος,αποκαλύπτεις σιγά σιγά τις κρυφές σου πτυχές.
Μια ηλιαχτίδα σου κι εγώ βουβός παρατηρώ..
Την κάθε σου στιγμή, αδύναμη και δυνατή.
Με μια ευαισθησία στη γραφή ,και μια συνήθεια στον ήχο του σαξόφωνου..
Με εναλλαγή στο λίκνισμα της νότας
Σαν σύνοδος μου να παίζεις πιάνο,με τη μορφή σου πλάι, στη δική μου!
Κι ένα γλυκό, τσικ του τσικ
Θα με παρασύρει να χαζεύω το κορμί σου, χαϊδεύοντας σε ,με ρυθμό ερωτικού μπλουζ
Κι όταν έρθεις πιο κοντά,θα κάνω μια σβούρα γύρω απ το κορμί σου, Για να γευτώ τη μυρωδιά απ την ανάσα σου.
Τα κατακόκκινα και ζουμερά χυμώδη χείλη σου.
Με άρωμα αγ…
Στη ζωή σου,ξαφνικά Ξεπροβάλει κεραυνός! Με, άρωμα γυναίκας Και ελκύει σαν μαγνήτης! Θα κοιτάζεις,τα προσόντα Σκέφτεσαι,αν έχει γνώσεις! Ρόλους έχει παρτιτούρα.. Μιλάει σαν εικόνα. Μα ειν ένα μικρό παιδί! Έχει δόση, από χιούμορ Μ έρωτα θα σε τυφλώσει Απ τον καθρέφτη των ματιών της Και μ αγνή ψυχή για χάρη Τα παιδιά σου,θ αγαπάει Θα ναι ,στοργική! Θα νιώσεις, πως είναι διαφορετική! Γιατί γεννήθηκε φτωχιά. Με νου στη γνώση! Σπαθί ,έχει σε εμπειρίες Μα καβαλά περήφανα άλογο Φορά στολή νοικοκυράς ,σαν δούλα και κυρά! Λατρεύει τη μαγειρική ,με ηρεμία και τάξη! Αγαπά σαν δούλα ,μ αγνά αισθήματα Κυρά ,στου Κύρη της,το φτωχικό καράβι Ρομαντική ,με πλώρη καθοριστική! Πανί για αξιοθέατα Άνεμος ,η ψυχική της δύναμη Και ζει με τίτλους,που δεν τέλειωσαν ποτέ! Γιατί, κατάματα αν δεις, μπορεί να ναι κοντά σου Μα έκλεισες τα μάτια, γιατί η διαδρομή σε τρόμαξε! Σαν είδες πυξίδα ,άγνωστη βάρκα! Γιατί με την ψυχή ,δεν αγαπούν πολλοί! Γι αυτό ,είναι λίγοι και καλοί. Αυτοί που ξεχωρίζουν! Ήμαστε πάνω απ όλα άνθρωποι! Με μια πηγή αγάπης Πο…

Αναζητάς ...

Γράφει η Γεωργία Κατσιώρα

Ενα άγγιγμα απ το δικό μου δάκρυ... 
Προσπαθείς να γίνεις... Αρωγός του δικού μου ονείρου... 
Λες και μπορείς.. 
Με την παλάμη σου... 
Να νιώσεις τον παλμό...
Να νιώσεις την ένταση μου....!!
Να αισθανθείς μια γεύση...
Απ τα γλυκόπικρα χάδια μου...
Και τα καυτά... Φιλιά μου!!
Είσαι πολύ ρομαντικός...