Ματωμένα Όνειρα Μου Χάρισες Για Μαξιλάρι..!!

Ματωμένα Όνειρα..
Στο μαξιλάρι μου...!
Κι ένας μαύρος Παράδεισος.. 
Που μου χάρισαν ,λάθος επιλογές!
Μ ένα ταξίδι,που ξεκινάς..
Μα δεν έχει γυρισμό! 
Γιατί τα πούπουλα..έγιναν ένα..
Με το φτηνό σου,άρωμα!
Μέρες γιορτής ..και συ μ ένα μαχαίρι αγκαλιά!
Να πίνεις ανεξέλεγκτα ..
Να προσπαθείς ,να με χτυπήσεις!
Αυτή η πάλη ,λες και ήταν ώρες ..
Το δάκρυ μου αίμα ..
Με σκότωσες για ακόμη μια φορά ..
Είναι κάτι που έχεις κάνει ,τόσες φορές άλλωστε!
Μα δεν πίστευα ..πως τα λόγια σου θα κάνεις πράξη!
Δεν με σεβόσουν ποτέ..μου έλεγες πως νοιάζεσαι !
Με πλήρωσες με την ανάσα σου..
Και το μαχαίρι στο λαιμό μου!
Υπάρχει θεός και γλίτωσα...
Μα υπάρχει θεία δίκη ...και όλα εδώ πληρώνονται..
Κι αυτοί που λένε ψέμματα ..
Στη θέση τους θα μπούνε!
Εγώ υπέφερα πολλά ,μα μέσα μου έχω δυνατή καρδιά 
Και θα τα ξεπεράσω!
Κι όσοι με πόνεσαν πολύ ..
Ευχή καλή και τύχη δυνατή ..
Τους εύχομαι ,από ψυχής 
Γιατί οι δυνατοί ,πάντα έχουν να δώσουν..!
Και οι αδύναμοι ..
Αυτό που έμαθαν απ την αρχή ,
Είναι μόνο να παίρνουν!
Κι αφού καλό δε μ άφησες..
Ν έχω για να θυμάμαι..
Σου επέστρεψα την θέληση ..
Να έχω να θυμάμαι..
Γιατί κατάφερα να σου χαρίσω ,την απόλυτη μοναξιά ..
Κι ο νόμος πλέον.. είναι το δικό σου μαξιλάρι!

Γράφει:
 H Γεωργία Κατσιώρα

http://readmymotto.blogspot.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις