Εσύ Και Όλα... Όσα Έχω..!

Έχω όσα θέλω..
Γιατί υπάρχεις εσύ!
Κι όταν σύννεφα από σκέψεις. .
Τριγυρνούν στο μυαλό μου..!
Αυτό σαν ιδέα,μπορεί.. Να με τρελάνει!
Γιατί, είσαι όλα όσα έχω!
Αυτά που μπορώ να σκεφτώ..
Κι αυτά που με κάνουν να μην μπορώ, να ζω μακριά σου!
Είσαι το άλλο μου μισό!
Η αναπνοή μου και..
Το χάδι που μου χαμογελά γλυκά..!
Μια αγκαλιά μες τον πόνο της ψυχής μου..!
Η φωνή σου..οδηγός μου!
Σαν χάρτης που με..
Ταξιδεύει στο άπειρο..!
Μα όπου κι αν πάω.. σε αναζητώ!
Χωρίς αρχή και τέλος..!
Η σκιά της απουσίας σου.. !
Τότε είναι που η καρδιά μου.. γίνεται κομμάτια!
Σαν γυαλί, που το πέταξαν με μίσος!
Μα εγώ σ αγαπώ.., μ ακούς;
Αυτή η φράση..
Μου στοιχειώνει,τα πάντα!
Βγάζω φτερά και θέλω να πετάξω..!
Αγάπη μου, να ρθω κοντά σου!
Γιατί παίρνω το φως,
Μέσα απ τα μάτια σου..!
Είναι αυτό, που θέλω να έχω!
Στο διψασμένο δάσος,..
Που αλήθειες κατοικούν!
Με τον βασανισμένο μου κορμό.. Να στέκει εκεί, και..
Να σε περιμένει!
Κοιτώντας σε γλυκά στα μάτια..
Με λάγνο βλέμμα, σου αφήνω υποσχέσεις!
Που όταν τις σκέφτομαι, ανατριχιάζω..!
Συγκίνηση με δάκρυ, απ την καρδιά μου!
Είσαι μόνο, αυτό που θέλω..
Πηγή ονείρων.. Γαλήνιο ταξίδι...
Με τη δική σου συντροφιά!
Η έκφραση μου, αδύναμη.. !
Κι εικόνα σου, τόσο μαγική!
Δρόμος επιστροφής...
Μετά την παγωμένη μοναξιά!
Είσαι το μόνο που έχω αγαπήσει..
Ότι μου δίνει δύναμη..
Γαλήνη στη ζωή..!
Είσαι αυτά που θέλω..!
Φράσεις που βγαίνουν, απ τα ματωμένα χείλη μου.. !
Μελένια σε παρακαλώ..!
Κι της λαχτάρας το φιλί...
Εσύ να μου το δώσεις!
Γιατί, όλα όσα ζητώ..
Βρίσκονται τώρα,.. εδώ!
Εσύ είσαι αυτός ..
Που θέλω για να έχω! 




Γράφει η Γεωργία Κατσιώρα 

http://readmymotto.blogspot.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις