Αυτό Που Κρατώ Είναι Αυτό Που Ζω!

Γιατί όταν νιώθεις θλίψη
Εγώ είμαι εδώ
Να σ αναζητώ
Γιατί σε έχω φυλαχτό
Καπετάνιο σε καιρό
Με τα κιάλια τραγουδώ
Σε νησί που ταξιδεύω
Το χαλάζι σου μαζεύω
Σαν χτυπά την πόρτα ο καιρός
Με τα μαύρα μάτια
Στο δάκρυ του χαμόγελου
Παλεύοντας το τέρας της φυγής
Κεραυνός θα σ αγκαλιάσει
Μόλις περιπλέκουν τα θολά μου μάτια
Το χάδι απ το κορμί σου
Αμήχανα σε χαζεύω
Όπως τα παιδιά που περιμένουν δώρα
Όπως τα πουλιά που ταξιδεύουν
Όπως τα Ρόδα που άνθισαν
Και τα έλουσε το μπλε ,του ουρανού
Σαν μάγισσα νύχτα το νησί
Εγώ σε σκέφτομαι πολύ
Άσβηστη φαντασίωση
Μια θύμηση να με κρατά
Γεμάτη συναισθήματα
Κι ας δεν το διάλεξα
Το να σαι μακριά!


Πένα και Γραφή
Γεωργία Κατσιώρα



Σχόλια

  1. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΩ...ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΩ!!!!!!!!!!....ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ ..ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ...ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΛΛΑ ..ΚΥΡΙΑ ΚΑΤΣΙΩΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ..ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βασιλική μου,είμαι πολύ χαρούμενη που σου άρεσε η γραφή μου...θα ήθελα να σε ευχαριστήσω πολύ για τα καλά σου λόγια ...εύχομαι πάντα να κρατάς καμάρι μου στην ζωή σου ότι ζεις ,να αγαπάς!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ για την διάθεση και το χρόνο που μου αφιερώσατε .
Επειδή τα σχόλια μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους και συγγραφείς.
Θα χαρώ να δω και δικά σας σχόλια ,για όποιον θέλει να μου αφήσει ,κάποιο σχόλιο .

Δημοφιλείς αναρτήσεις